[vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1562967907649{margin-bottom: 8vh !important;padding-top: 27vh !important;padding-bottom: 22vh !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column css=”.vc_custom_1484657242560{padding-top: 0px !important;}”][vc_custom_heading text=”رویه بازگردانی کالا” font_container=”tag:h1|font_size:52|text_align:center|color:%23ffffff|line_height:1.1″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1562966448837{margin-bottom: 10px !important;}”][vc_custom_heading text=”” font_container=”tag:p|font_size:16px|text_align:center|color:rgba(255%2C255%2C255%2C0.8)” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1562966297574{margin-bottom: 22px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1496940694752{margin-bottom: 20px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1484657273903{padding-top: 0px !important;}”][woodmart_title align=”right” style=”underlined” title=”رویه بازگرداندن کالا” css=”.vc_custom_1562966516793{margin-bottom: 15px !important;}” woodmart_css_id=”5d28f9c67cd6d” title_width=”100″][/vc_column][/vc_row][vc_row equal_height=”yes” css=”.vc_custom_1496940708254{margin-bottom: 5vh !important;}”][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1484657119633{padding-top: 0px !important;}”][vc_column_text text_larger=”no”]یکی از مهمترین نکاتی که همیشه اوشاخلار به آن توجه داشته، آرامش خاطر و رضایت مشتریانش بوده است. به همین خاطر فروشگاه اینترنتی اوشاخلار در این مسیر تلاش می‌کند تا تمامی سفارشات به بهترین و مطلوب‌ترین شکل ممکن به دست شما عزیزان برسد. با این حال امکان دارد که مشتریان بزرگوار پس از خرید محصولات با مشکلاتی روبرو شوند. برای مرتفع شدن چنین مواردی، توجه شما را به قوانین پس از فروش و رویه بازگرداندن کالا مجموعه اوشاخلار جلب می‌کنیم.[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”شرایط استفاده از ضمانت بازگشت هفت روزه کالا چگونه است؟” font_container=”tag:h3|font_size:14|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

– وجود هرگونه اشکال یا ایراد فنی باید حداکثر تا مدت زمان ۷  روز پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی اوشاخلار اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– سود بردن از این سرویس فقط در صورتی امکان‌ دارد که محصول خریداری شده در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه اینترنتی اوشاخلار بازگردانده شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.
– این سرویس تمامی اشکالات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‏‏‌شود..

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”تعریف استفاده نادرست:” font_container=”tag:h3|font_size:14|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:” font_container=”tag:h3|font_size:14|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اوشاخلار از طریق تلفن اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است (مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه) باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشود.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1484657123074{padding-top: 0px !important;}”][vc_custom_heading text=”چگونگی انصراف از خرید:” font_container=”tag:h3|font_size:14|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

تذکر ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد. هر‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینگ، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد. حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
تذکر ۲: از آنجا که اوشاخلار یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).
– با استناد به “تذکر ۱” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده و در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد. به هیچ عنوان استفاده نشده باشد و همه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود. لازم است که بدانیم کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند. توجه ویژه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:” font_container=”tag:h3|font_size:14|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]

– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی اوشاخلار اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب خریدار و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مجموعه اوشاخلار تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای احترام به مشتریان والامقام خسارت را جبران می‌‏کند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری کنید. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به انبار فروشگاه اینترنتی اوشاخلار بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده به همراه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی اوشاخلار ارسال شود.
– در صورتی که آسیب کالا، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کن. تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه اینترنتی اوشاخلار بازگردانده شود.
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه به صورت امانت نزد فروشگاه اینترنتی اوشاخلار در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت فروشگاه اینترنتی اوشاخلار در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row equal_height=”yes” css=”.vc_custom_1496940825311{margin-bottom: 0px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1484657119633{padding-top: 0px !important;}”][vc_custom_heading text=”چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟” font_container=”tag:h3|font_size:14|text_align:right” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text text_larger=”no”]شما می‌توانید با یکی از دو شماره موجود تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.

 

02156130971

09304877189[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]